DRUKUJ
2019-03-20
Informacja w sprawie przyjęć skarg i wniosków
INFORMACJA w sprawie przyjęć skarg i wniosków |
W sprawach skarg i wniosków przyjmuje:
- Dyrektor Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni – w każdą środę miesiąca w godz. 14.00 – 16.00 w pokoju nr 7 (II piętro) lub w innym terminie po wcześniejszym ustaleniu spotkania w sekretariacie Muzeum.
- Zastępca Dyrektora – po wcześniejszym ustaleniu terminu w sekretariacie Muzeum.
- Koordynator systemu skargowo-wnioskowego / referent kancelarii Muzeum –
od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30. - Informacja o dniu i godzinach przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków podaje się do publicznej wiadomości poprzez jej umieszczenie na stronie internetowej Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni www.muzeummw.ploraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Muzeum i przy punktach kasowych.
Skargi i wnioski mogą być wnoszone do Dyrektora Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni:
- Pisemnie na adres: Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni ul. Zawiszy Czarnego 1B, 81-374 Gdynia
- Faxem na nr tel. 58 / 620 13 85
- W formie elektronicznej na adres: sekretariat@muzeummw.pl
- Ustnie do protokołu.
Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Sprawy rejestrowane są zgodnie z kolejnością wpływu.