Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego następuje na podstawie wniosku wniesionego w postaci papierowej albo elektronicznej do Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni.Wniosek należy:
· złożyć lub przesłać na adres sekretariatu: ul. Zawiszy Czarnego 1B, 81 - 374 Gdynia, tel. 58 620 13 81 w. 10
· przesłać na adres email: sekretariat@muzeummw.pl
· przesłać na adres Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP): /MMW_w_Gdyni/SkrytkaESP
Wnioski rozpatrywane są zgodnie z ustawą z dnia 11 sierpnia 2021 r. o otwartych danych i ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego (Dz. U. 2021 poz. 1641). Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni może nałożyć opłatę za ponowne wykorzystywanie, jeżeli przygotowanie lub przekazanie informacji w sposób lub w formie wskazanych we wniosku o ponowne wykorzystywanie wymaga poniesienia dodatkowych kosztów. Opłaty za ponowne wykorzystywanie nakładane są na podstawie art. 18-20 ustawy z dnia 11 sierpnia 2021 r. o otwartych danych i ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego (Dz. U. 2021 poz. 1641).